De zeereis richting Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu De zeereis richting Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu

De zeereis richting Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg theseus

13 Februari 2014 | Griekenland, Naxos

De zeereis richting Athene

We zijn vertrokken uit Naxos we varen al heel lang en ik denk nog steeds aan Ariadne. Ik denk niet dat ik in Athene zo een mooie vrouw kan vinden. Maar het lot heeft het bepaald en zo is het nou eenmaal. Ik vraag me af wat mijn vader nu aan het doen is? Of hij bezorgd zal zijn, of de moed heeft opgegeven als de ouders van de kinderen die met mij naar Kreta zijn vertrokken. Over een paar dagen zijn we in Athene, en ik heb ondanks mijn verdriet zin om mijn vader te zien, ik mis hem wel ondanks alles wat hij heeft gezegd het blijft immers mijn vader. Ik verheug me op mijn thuis komst ik zal als een held behandeld worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

theseus

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 2299

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: