Het verblijf op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu Het verblijf op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu

Het verblijf op Naxos

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg theseus

13 Februari 2014 | Griekenland, Naxos

Het verblijf op Naxos

Na een lange tocht van heftige stormen komen Ariadne, de kinderen, de minotauros en ik aan op het eiland Naxos. Het is een mooi eiland en we besluiten dat we wel eventjes kunnen uitrusten. We slaan ons kamp op en slepen de schepen het land op. Het beest was wakker geworden op het schip maar het bleef wel rustig, hij kreeg te eten en knuffels. Na dit te hebben gedaan gaan de kinderen hout zoeken en zoeken Ariadne en ik een goede plek uit voor het kampvuur. Het is gezellig en ik vind het ,moet ik eerlijk zeggen, totaal niet erg om met haar te trouwen. Ze heeft alles wat een perfecte echtgenoot moet hebben. Na dat we met ze allen hebben gegeten gaan de kinderen slapen en praten Ariadne en ik nog uren door over alles en nog wat. Toen we gingen slapen had ik geen idee wat er zou gaan gebeuren.....
Ik word wakker en ik voel gelijk dat er iets anders is( ik ben immers een held die alles door heeft). Ik merk dat Ariadne weg is. Gelijk zet ik een zoektocht in, maar ik vind haar niet. Na uren te hebben gezocht, hoor ik een stem uit de hemel. Hij spreekt tot mij en vertelt me dat hij Dionysos is. Dionysos heeft Ariadne van me afgepakt!! OK daar gaat mijn Valentijn, Ik vervloek Dionysos . Ik wil haar terug halen maar ik weet dat het niet kan. De kinderen, de minotauros en ik moeten verder en ik moet Naxos verlaten zonder Ariadne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

theseus

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 2298

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: